mus' atelierke

mus' atelierke

woensdag 6 februari 2013

Cheer me up in the pin up-club!

Pin ups, ze blijven fantastisch! Ik heb er nog heel veel klaarliggen, allemaal ongeduldig om tot een broche omgetoverd te worden... Deze keer was het de beurt aan een vurige mexicaanse dame, laten we haar Alejandra noemen. Speciaal voor Fara, de lieve eigenares van http://www.faverita.be/ stak ik deze broche in elkaar. Verder op de blog vind je de mooie 50's foto's die dankzij haar tot stand kwamen. Toen ik voor Ellen, de schoonzus, een kerstcadeau wou maken, had ik deze foto's nodig. Zelfs toen ze het zelf héél druk had, nam Fara de tijd om me al de foto's door te sturen. 11 mails later ( er pasten maar drie foto's in een mailtje :) ) had ik ze allemaal. Om haar te bedanken stuurde ik haar Alejandra op een strikje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten